Finurlige Verden

torsdag, februar 16, 2006

Pascal-kaker og fastlegen!

Siden sist har vi hatt innflytningsfest, jeg har testet den nye fastlegen min og jeg har fått "avslutnigskake" på pascal. På innflyttningsfesten lærte jeg at sprit kan gjerne deles ut, men det er en veldig god grunn til at det er 4 cl grense på alkohol som selges i porsjoner... Jeg fant ut at "så bra" er en utrolig dårlig respons på veldig mye og har lagt meg i selen for å ikke si "så bra" i hytt og gevær hele tiden..
Var flink og fikk vasket leiligheten før klokken var 1200 på søndagen (men dette var bare fordi Marchus ikke fortalte meg at klokken var ti over ni når jeg stod opp).. Bortsett fra vinflekkene i vinduskarmene, de er der ennå, så de skal jeg vaske nå siden Mor kommer på besøk om få timer. Ja, og prøve å vaske vekk litt av glitteret på badet..
Mandag var jeg hos den nye fastlegen i forbindelse med hormoner og en føflekk. Jeg liker den nye fastlegen min. Han er passe filosofisk og passe flink til å forklare. *fornøyd* Og han mener ikke at piller fikser alt..
I dag var den nest-siste dagen min på jobb, så i dag fikk vi mocca-kake fra pascal! *namme*
-i tillegg til all sjokoladen som pleier å være på torsdagene på jobb. Og i morgen så er det nesten halv dag. Ganske fint! :-)

Fra tirsdag til i dag har lille-Camilla lånt seng hos oss. Koselig. Og i morges dro hun til New Zealand, eller strengt tatt så har hun vel ikke kommet frem enda, men pytt, bagateller. Hun er vel i LA sånn omtrent nå.. Og et eller annet sted på New Zealand så skal hun gå på sirkus skole i to år. Det er litt wicked.. Hehe.. Og lære seg japansk. Jeg har i mellomtiden tenkt å lære meg tannteknikeri sånn passe greit produksjonsmessig. Og blitt grûndermillionær ved siden ville gjort at det hele ikke så fullt så kjedelig ut ved siden av sirkusskolerier.

Og bare en kort kommentar til Lule-mor. Oppdater siå di! Du e så trege!! :-D

Jee.. Vaske, handle, hente Mor og sove ----> HELG

Jump ;-)

1 Comments:

At 11:46 a.m., Anonymous Anonym said...

lykke til første dag på ny jobb!
anne

 

Legg inn en kommentar

<< Home