Finurlige Verden

lørdag, februar 04, 2006

Kor è alle reservedelane??

Jeg trenger en ny venstreskulder! Litt usikker på hvordan en teknisk får gjennomført byttet, men det er liksom litt på siden av poenget. Jeg har føkka opp skulderen min noe så grundig. I litt over to uker så har jeg gått rundt og hatt sånn sovet-skjevt/feil vondt i venstre skulder, men her i går eller i forrigår, så klarte jeg å røske løs et eller annet som absolutt ikke skal være løst og nå er skulderen helt på tur. Tåpelige skulder - ta deg sammen!!

I går var jeg å shoppet bukse, sko og topp *salig glis* :-D
I dag var jeg på cafè med Søss også gikk jeg og shoppet undertøy, dusjting, musikk og tegneserier. *salig gils* :-D
Så nå er jeg litt fattig, men har masse bra ting. Juhu! Kan jeg like!

Traff Urd på cafè i går og det slo meg at det blir litt snalt å gå på cafè når begge to har det helt overlegent bra og alt går rette veien. Vi er ikke like flinke til å utbrodere positive ting som negative ting... Nokså snodig greie det der egentlig.. Men det var koselig og det var lenge siden vi hadde drukket kaffe sammen.

Marchus og jeg har sett nesten ferdig sesong en av Battlestar Galactica, utrolig bra serie. Beste episoden så langt tror jeg er når Starbuck tar en Cylon-flyskip-ting og flyr tilbake med. Bøsen dame!

Trøtt nå så dette her blir nødvendigvis ikke veldig sammenhengende, men det får være. Så!

Lurer litt på å skaffe meg en liten tattovering.. Men traff BE over verdens kjappeste kaffe i går og han ble 26 år den 3.januar, og da fant han ut at han var for gammel til å ha piercing i tunga, og den har han hatt siden han var 18 eller noe... Så jeg må revurdere om jeg er for gammel til å drive med varig blekk. Må jo ha tenkt tanken hvertfall..
Jeg har herved en avstemming her på den sikkert kjempe-besøkte bloggen min! Tattis eller ikke tattis. Sleng inn en mening under comment så kan jeg vurdere om jeg skal ta meningene opp til høringsrunden.
Hoho..

Sprenge seg ut i alle himmelretninger. <- en fin setning som står inni siste nummer av =oslo, så lenge en ikke tenker på selvmordsbombere.

Og siste nytt! Jeg skal gå til anskaffelse av to pusekatter fra dooa. (Dyrebeskyttelsen i Oslo og Akershus) Fine puser! *glede seg*

Om en uke på denne tiden skal jeg være litt full og ikke så veldig fæl, midt i innflyttningsfesten vår! Juhu!

NATTi

2 Comments:

At 10:39 a.m., Anonymous Anonym said...

Jeg synes du skal tattovere på deg: JEG ELSKER URD!!!!

Og hallo.. hvis du føler deg for gammel til tattiser.. da blir jeg redd...

Du ekke for gammel til noe som helst tenk!

Tror jeg må ringe deg senere og prate litt... har behov for å bli trøsta litt på lillesøsters vegne.

love u

 
At 6:23 p.m., Anonymous Anonym said...

Det er perfekt å skaffe tattis nå, for da er du langt mellom både "gjør det for å irritere mor+far" og "herregud, jeg er førti år gammel" :)
Men hvis BE er for gammel til å ha piercing i tunga når han er 26, hva skal jeg si da, som er 28?

- h

 

Legg inn en kommentar

<< Home