Finurlige Verden

fredag, februar 03, 2006

Freddan! Hurra!

Hmm... Litt trøtt, men det er helt greit på en fredag. Skal nå henge en stund på jobb å gjøre svært lite, bare ta teleforn og sånt. Jippi.Noen prøver også å få overtalt meg til å dra på fest sammen med lassevis av vestkantsmennesker til lørdagen.. Er ikke helt overbevist om at det er det beste jeg kan ta meg til.. Men om ingenting annet så ville det jo vært fyll kombinert med et interessant sosialantropologisk studie..Får tenke litt på det og se hvor flink tutta er til å overtale meg. Hehe..
Ellers så skal jeg til Ikea på tirsdag sånn at vi får rydda det siste skrotet innen innflyttningsfesten. (Som er den 11. feb for alle som ikke har fått med seg det)
Skal ut og shoppe litt senere, Raga-billetter, bukse, belte og sikkert litt til.. Juhu!

I går skrev jeg kontrakt med ny jobb, gleder meg i fleng til å begynne der! Begynner den 20.feb. *glede seg*

Men nå...
Lunsj!
JAFS!