Finurlige Verden

mandag, januar 30, 2006

Tannteknikk!

Hurra! Jeg har fått jobbtilbud! Jeg skal begynne i ny jobb som tanntekniker den 15 februar! Jippi! Så gøy! Ganske fornøyd!
Så nå tror jeg nok at jeg må feire littegrann. Må bare skyndte meg og gjøre meg ferdig her på jobb, så blir det juba-baluba!

Så überstrålende!
Det er i første omgang et års vikariat med mulighet for fast ansettelse etter det. Og da blir det sikkert enten fast stilling eller så har jeg blitt supergründer.. Eller kanskje begge deler?!?!? Hihihi :-D
Sgonna bi guuud! :-D

2 Comments:

At 7:57 a.m., Anonymous Anonym said...

Gratulerer fra meg også. Dette er sendt fra jobb (hysh, ikke si det til noen :) )

 
At 7:35 p.m., Anonymous Anonym said...

GRATULERER! Kor har du fått deg jobb?!?! trodde du hadde jobb...!! men uansett veldig bra jobba. Bare forhandla deg te goe lønn då...eg ska prøva meg på det nå i februar..hvis det ikkje går ,ja så slutte eg kanskje,,,for ka e vitsen med utdanning,når du tjene bedre liga godt i kassen på Rimi?!?!

 

Legg inn en kommentar

<< Home