Finurlige Verden

tirsdag, januar 10, 2006

Streptokokker

..var det jeg fikk til jul. eller egentlig til nyttår, jeg lå som et slakt fra mandag til fredag forrige uke. Fikk sykemelding og pencilin, så det er jo greit nå da..
Men det er veldig økonomisk da, jeg går jo ikke ut og bruker penger, og jeg spiste ingenting.. Kjempeøkonomisk! :-D Aldri så galt at det ikke er godt for noe, osv..
Nå er jeg på jobb og det er jo så som så, skal på kurs i morgen faktisk :-) Det blir litt gull.. Fant ut at Einmal kommt die liebe har konsert 26.01, har litt lyst å gå på den.. Se om jeg ikke får til det..

I helga var jeg på besøk hos Søss og nevø... Mye "tante kjøre bil"-aktivitet.. Moro :-D
Ellers så skulle jeg ønske at det fantes en butikk som solgte ting som "En dose selvinnsikt" "En dose effektivitetsæxsjen" og sånt.. Det hadde blitt en bra jul det! Hehehe :-P

Jeg har siden sist vært i styremøte i firmaet som jeg eier 50% av og der fant jeg ut at det finnes en masse gørre (ord jeg sikkert ikke har brukt siden barne-skolen, men det var veldig dekkende nå) ting en må gjøre for å bli gründer-millionær..
Så jeg kommer til å henge og surfe og snoke inne på ssb og andre tall-steder.. Men pytt! Litt skal en vel stå ut for markedsandeler og salgsprosenter og sånt :-D

Au, men det går bra!