Finurlige Verden

tirsdag, november 15, 2005

Hmm..

Jeg tror jeg er litt slem, stakkars samboen min (som snart ikke er det lenger) jeg har prøvd å kvele stakkaren, og sikkert ikke hjulpet noenting på engstelse for tannleger. Og alt det før klokka har blitt 0730. Fydda.. Unnskyld!

Ellers så begynne pengpungen å bli slunken, men det er vel noe jeg bare kan venne meg til, tenker jeg. Vi har bestemt oss for hvitevarer, tror Marchus ordner det i dag.
Skal treffe lille-Søss og gå på kino og se "in her shoes" i dag, kjempe-chick-flick. Tror det blir kos. Åsså ta en kaffe først...

Men nå skal jeg betale en liten regning :-)
Det var hvertfall en liten oppdatering..

1 Comments:

At 1:09 p.m., Anonymous Anonym said...

Siden du inte har vøri snill i år, skal du inte få pakke av mej, din grabbis!

Jag skal heller ta dej med fikklampan. :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home