Finurlige Verden

onsdag, oktober 05, 2005

Har dokkene sjel?

På vei til jobb i dag går jeg forbi et vindu med en bok med denne tittelen utstilt. Såvidt jeg har fått med meg så er ikke folk blitt enige om dyr har følelser og om hvilke dyr som eventuelt har eller ikke har føleleser, også er det noen mennesker et eller annet sted som setter seg ned for å skrive boken "Har dokkene sjel?"
Jeg lurer fælt på hvilken research forfatteren har gjort her.. Har han intervjuet fagpersoner? Finnes det fagpersoner på dette feltet og hva er da egentlig det faglige navnet på har-dukker-sjel-emnet?

Jeg bare lurer...
(Joda, jeg tilstår, jeg har jo egentlig litt lyst på den boka, iallfall hvis den inneholder en konklusjon på spørsmålstittelen sin.. Hehe..)

Akkurat kommet inn på jobb etter å ha vært på trening grytidlig på en onsdag (etter en ganske lang debatt med meg selv i sengen i morges) og har det egentlig veldig bra. Var på konsert i går. Men 999 og et band som innholdt halve "The Åsmunds"men som jeg aldri fikk med meg hva het...
Jo, har jo kjendisspotta litt siden sist, deriblant Åsmund fra The Åsmunds (haha) og Maria Mena og Hallgeir Langeland. Lillesøss kjendisspotta faktisk en backstreet-boy på Karl Johan her om dagen. Det e jo litt seriøs kjendisspotting.. Hehe..

Ellers så er jeg invitert i et "superhelt-party" i desember, men vet ikke helt hva slags superhelt jeg ska være.. (Jeg kunne lage en egen superhelt og det er jo ganske tøft så jeg får jobbe litt med saken) Men de som er opptatt er "Mongo-boy" og "Wonder-woman" ..... Jeg lurte litt på Supertramp eller LynTingen... Haha...

Jaja. Enn så lenge. Nå skal jeg spise noen druer og gjøre klart til tannlegen kommer, så ser det ut som jeg faktisk har gjort noe og ikke kommet forseint (noe jeg faktisk har, men satser på at ingen finner ut.. Hehe).

Og hæppi-læppi bursdagshilsen til Haakon og Ørjan! *dansebursdagsdansogshakeitallaboutgrattis*

Lat(er) :-D

1 Comments:

At 4:25 p.m., Anonymous Anonym said...

Når eg va liden så va der ein spøgelseshistorie om ei dokka så knerta alle ongane i familien. Nå huske eg ikkje heilt om u knerta resten av familien åg, men d e faktisk uvesentlig i denne konteksten.

Poenget mitt e at eg håbe virkelig å kjempemasse at den bogå konkludere me et øredøvende NEI!! For eg har ein tendens te å tro på sånne skumle historier. Å for å ver heilt ærlige så e d faktisk ikkje så mangen år siden eg slutta å tro på den der. Så eg syns d e utrolig stygt gjort å bringann tebage på bane sånn heilt ud av d blå!!

Nå må du ta i betraktning at eg fremdeles ikkje har lampa på rommet mitt... så eg vett kje heilt om eg får sova i kvell. Å viss eg får sova, e eg styggeligt redde for at eg plutselig våkne opp å ser inn i et par kjempeskumle dokkeøyer.

Å te slutt bare et bittelide tips! Viss du ikkje vil at någen ska finna ud av at du kom for seint, så vil eg fraråda deg å publisera d på nettet.

Nå ska eg feira ferdig eksamen så,
SKÅL Å TUDELU=)

 

Legg inn en kommentar

<< Home