Finurlige Verden

mandag, september 19, 2005

Taxisjåfører i Drammen..

er ikke som andre taxisjåfører. De hører på en hemmelig danseband radio. I hvert fall så gjør alle de som jeg har kjørt med i Drammen det, og da må det jo være 100%.
I dag sto jeg opp kl 0450 (eller klokka ringte da, jeg sto opp 20 min etter) for å være på jobb litt før kl 0700. Men pasienten som hadde time klokken 0700 hadde glemt det, så han kom jo ikke, så jeg har stått opp supertidlig til ingen nytte :-/ Det er mandagen sin det! Og på onsdag så skal jeg i "møte" og fortelle at jeg vil ha litt mer penger, så tror jeg nok at hun dama kommer til å smile og fortelle at det desverre ikke går, men ut av det grunnleggende godheten sin så kommer hun til å gi meg pittepittelitt for at jeg skal gå min vei.. Eller noe sånt..
Er litt i jobbtvil, men avventer situasjonen fortløpende! (Går det an å avvente fortløpende?)
Ellers så skal jeg bokse i dag, og jeg er ikke så veldig inspirert akkurat nå, men det blir bra når jeg kommer i gang.

Ellers så har jeg hatt den daffeste helgen i historien. og det var superdigg!
:-D