Finurlige Verden

onsdag, august 31, 2005

Pink Panter og andre trivialiteter

Hørte pink panter theme på vei til jobb i dag og det er en sang som inspirerer til litt snodig gange... Litt sånn liste-liste-liste-liste-liste-sniiiii-iiiik... Hehe.. Så hadde jeg hatt gummi-bein, så skulle jeg ha liste-liste-sneket meg mellom de søylene utenfor bygget over gata for sas-hotellet på holbergsplass. Men det har jeg jo ikke...
I dag skal jeg flytte ferdig. Håper det går bra og at jeg husker alle tinga mine.. Og alle tegneseriene som ligger rundt oppå kommoder og i stua og sånn..
Tannlegen er på odontologisk og underviser i dag, så da er det ganske slækk formiddag og jeg har tenkt å ringe Adecco og overtale de til å gi meg mer penger. Må bare skrive opp hva jeg skal si, så jeg ikke glemmer det...
Hadde en fæbjuless dag igår med sjææsten, med tapas og vin. (Vill og gal!)
Ooh! Ja, jeg skal opp og prøve kjolen min i dag. Juhu!! Blir überbra! :D
Har forresten også funnet ut at den ultimate gadget-en må jo være en lyd-effekt-boks. Sånn at jeg kunne slenge inn en *ba-da-bing* og *ta-ta-ta-ta-daaa* og *snøft* og sånn når jeg måtte finne ut at det passet seg. Også når jeg bannet så fikk jeg samme stemme effekt som der er på Yello sin 'Oh Yeah'... Sånn boks ønsker jeg meg!
:-D

Også må jeg ha en bitteliten hyllest til Urd og hennes historiske event som fant sted på mandag.. Hihi :D