Finurlige Verden

tirsdag, august 09, 2005

Hormon-tull!

Hmm.. Var hos Gynekolog i dag og fikk ultralydundersøkelse.. Tror ikke jeg har fordøyd nyhetene nok til at jeg har lyst til å dele dem enda.. Men jeg er litt lei meg, det er som om kvinne-innstillingene i kroppen min bare kapitulerte for en ukjent overmakt.. Og nå er det hormon-anarki i kroppen min... Og det er vel ikke en bra ting :-(
Gynekologen ga meg p-piller, men er ikke helt sikker på hva det skulle være godt for, bortsett fra å gi meg regelmessig menstruasjon..
Så jeg er litt molefunken og motløs.. Jeg vet det går over og at motløs går over i et litt hissig, faen-jeg-skal-vel-ordne-det-vel-opplegg etterhvert.. Men nå er jeg bare melankolsk og snål.

Av helt andre saker så ringte Camilla meg i går og det var superkoselig. Hun skal vist jobbe i Tromsø i September også, så da forskyver jeg bursdagsplanene mine til siste helgen i aug i steden for. Håper å få låne puben på vetrinærhøyskolen *krysser fingrene* :-)