Finurlige Verden

mandag, august 15, 2005

Yrkesaktiv Tannfe

Juhu! Begynte på jobb i dag. Det var litt skummelt, men bra. Og jeg tror det er betalt lunsj :D (Det bør være det siden en egentlig ikke har lunsj..Hehe)
Jeg pratet med eks-sjefen min på tordag forrige uke og han skulle ordne slik at jeg fikk penger i dag. Men eks-sjefen min farer med løgn og fanteri. For jeg har jo ingen penger! Det er ganske barnslig! Og teit. I hvert fall siden jeg skulle gå og kjøpe Raga Rockers billetter i dag (eller i morgen siden jeg glemte det i dag).

Men pytt. Jeg får ringe og være streng i morgen.
I morgen skal jeg og LilleSøss treffe Mor og Knut. Blir sikkert koselig. Men akkurat nå virker det litt mas, men det er sikkert bare fordi jeg er trøtt.
Var på butikken i dag og fant nytt Nemi, Modesty og den sjørøver-manga saken. Så kom jeg akkurat på at det har jo kommet et nytt Pondus også, men det glemte jeg å se etter..
Ellers så er jeg alene hjemme og det er skikkelig digg, hadde det ikke vært for at katta har bæsja monster-bæsj i katte-kassa. Og jeg vet jo ikke hvor den spade-saken er.. Egentlig ganske slemt å anskaffe seg pus og la den være hjemme alene så lenge...

LilleSøss begynner på sin 4-årige utdanning i morra. Og hun har flyttet inn et sted med oppvaskmaskin, og det er jo alltid et bra tegn.. Hehe :)

Helga var strålende, om enn noe sliten på lørdag og hvertfall på søndag. På fredagen traff vi en dude med bra hatt fra Kamerun, vi fant Elm og I. (Hahaha, dårlig Bondevik assosiasjon der..) Så gikk jeg og kjæresten rundt og delte ut 'habbiser' (Det er det LilleSøss kaller det :))

Å, ja! Var hos damen som skal mekke kjole til meg i dag, og forklarte litt sånn og litt sånn og litt sånn... Åh, det blir bra! :D *glede seg*