Finurlige Verden

torsdag, august 11, 2005

Lediggang er roten til alt ondt?!

Liker ikke å ikke ha noe å gjøre, blir daff og tiltaksløs.. Men det går snart over, skal jo begynne på jobb på mandag, er spent og gleder meg. Driver å leser en bok som heter "herr Lehmann" og det er utrolig genial, egetlig :)
Raga skal ut på turnè igjen og da må jeg jo få med meg det, hvis de bare kunne legge ut billettene...
Lurer litt på om jeg skal bruke mange penger på en ting, og heller veldig definitivt mot 'ja'. Men det er litt mye penger, men jeg kan jo ønske meg penger til bursdagen min, så blir det ikke så mye også føler jeg liksom at det er en god ting å bruke penger på alle omstendigheter tatt i betraktning :)
Ellers så lurer jeg litt på flytte status og hva jeg skal gjøre med det...

Jupp! Skal gå og lage noe spiselig :)