Finurlige Verden

fredag, august 12, 2005

Freddan!

Juhu! Helg! Ikke at det egentlig gjør den helt store forskjellen når jeg ikke går på skole eller jobb, men gøy lell! Har svært lite nytt å meddele. Men skal nok ølle litt i kveld og hva som skjer i morgen vet ingen!
Ringte gamle-jobben min i går for å prate med den ekle økonomi-mannen, men han var ikke på jobb, så lønn kom da neste fredag.. Det er ganske tåpelig når lønningsdato er 15. og siste lønningen jeg fikk var på 1800 kr. Som om jeg da kan vente en ekstra uke på lønn?!?! Nei, kan ikke det! Må tippe litt lotto i morgen tror jeg :-D Og vinne litt også.. Eller finne ut hva lyden av norge er på P4 er, for den er verdet 150000 og det hadde jo kommet godt med det også.. Ellers så er den ene samboen oppe i Trondheim og gjør familiære saker og ting, så jeg er alene med surpompen. Det går vel greit.. Vi lusker rundt hverandre.
Var ute på onsdag, sammen med CamJ. og vi dansa på Garage.. Visste ikke at de hadde noe dansegulv der, men det hadde de. Jeg var full. Og skylder CamJ alkis-cash! Jeg er en gjeldsslave! Men pytt... Skal vel bli enda større gjeldsslaveog da jevner det seg vel ut. Noe som minner meg på at den løse avtalen min (løs i mitt hode iallfall) om bo-ting må sjekkes litt nærmere i et økonomisk perspektiv.
Daff dag og tiltaksløs tutte!