Finurlige Verden

onsdag, august 24, 2005

Kjendiser

I går kjendisspottet jeg (så en kjendis) Bård Tufte Johansen. Eller en svett mann som lignet veldig. Det er den ene bra tingen i disse Idol/Cæser-tider. Det er veldig enkelt å drive med kjendisspotting om dagen.
Også lurer jeg litt på hvorfor noen menn og kvinner finner det nødvendig å bade i parfyme/aftershave når de går ut døra. Tilfeldige forbipasserende risikerer jo å bli surrete i hodet. Også det at en kan lukte at en eller annen herremann har spasert her i gata, men ikke klarer å se en levende sjel hverken i den ene eller andre retningen. Det er en smule mystisk...
Men nå skal jeg gå og sterilisere noe :-)

2 Comments:

At 10:19 a.m., Anonymous Anonym said...

trodde ikke kjendiser var den store tingen for meg, men etter at jeg tråkket over kort tid etter å ha gått forbi Arne Nordheim på søndag er jeg ikke sikker lenger...

anne

 
At 11:31 a.m., Blogger Fred Ut said...

Bård T.J. teller ikke som kjendis, ettersom han sitter ti meter fra oss på Falkum annenhver Søndag. Dessuten er han med i gruppa vår på VGs tabellkonkurranse. Dessuten gikk han på videregående sammen med broren min. Og i kjelleren min står orgelet som en gang tilhørte hans gamle rockeband Utopian Fields.

 

Legg inn en kommentar

<< Home