Finurlige Verden

søndag, august 21, 2005

Vin = fin??

Har forresten glemt å nevne at bursdagsfeiringen min blir avlyst dette året. Det blir så pes å prøve å ordne det midt i at jeg skal flytte og masse greier.. Samboere og gjest driver og lager pannekaker med blåbær, jeg håper jeg kan snylte litt :) Hehe...
Ellers så håper jeg at ingen syntes det gjorde noe at jeg dekorerte Ørjan med en pen snurrebart. Han fikk spy i posen min som godtgjørelse.
Jeg er trøtt og bakfull og skal egentlig stryke og dusje, og finne ut av ting som har med havrelefse og striesekker og gjøre.. Men siden jeg gruer meg litt, så driver jeg og utsetter det, og det er jo ikke bra for noen, så forhåpentligvis så tar jeg meg selv i nakken i løpet av i kveld/natt...
Var i Solbergelva på fredag og Sander labbet rundt og prata masse på et hemmelig språk før han avsluttet med "borte" og trakk litt på skuldrene. Det var ganske morsomt.
Når jeg finner ut hvordan det med bilder funker skal jeg legge ut bilde av gullet.

I går var jeg på elveblestfestivalen og det var koselig. Det var langt å dra for fylla, men verdt det :)
Syntes det ble vel mye mas om helikopter ettterhvert, men det gikk over. Men mistenker at overskriften har et par lumske fallgruver. Vin er ikke alltid = fin. Helt sant.
Men tror det gikk over og forhåpentligvis var det ingen som tok skade av det. (I så fall må de gi beskjed!)
Nå skal jeg ta en dusj og lese litt før jeg legger meg.. :-)
Natti!