Finurlige Verden

torsdag, august 18, 2005

Bursdager og andre merkedager

Min Farmor fyller 90 den 1. oktober, som er en lørdag. Dette skal jo, som seg hør og bør, feires. Men da Farmor hørte det ville hun ikke komme, for det ble alt for sent, så det blir burdagsfeiring midt på dagen. Hehe.. Hun har noe sånt som en ti-tolv høner som hun passer på og innimellom kommer det diverse uvelkommet fjækre inn i hønsehuset, og de kakker hun ihjel med stokken sin. Det er dødstøft å være nitti år og slå i hjel skjærer og hauk med stokken! Hehehe :-D
I morgen skal jeg ut til Søss og tante-barn og spise middag med mor og Knut og sånn. Og derfor må jeg finne alt jeg skal ha med og det jeg skal ha på meg på lørdag i kveld. (Og det var litt lenger frem enn hjernen min klarer å tenke i sin mushy tilstand.)
Ellers må det sies at det er forferdelig slitsomt å jobbe. Jeg må tidlig opp og være på jobb før kl 0800 og da når jeg er ferdig så er jeg jo supersliten. (Det går jo over når jeg blir vant til det, men nå må jeg huske hvor alt ligger hva som skal frem i hvilke tilfeller og sånt..)
Så jeg har stort sett vært kake hele uka. Men regner med at det har stabilisert seg fint innen utgangen av neste uke.
Og nå må jeg ta tak i de psykotiske hormonene mine for å få dem i sjakk. Og jeg mistenker at det kan bli en litt trist affære. Mest fordi jeg er fryktlig redd at jeg ikke kan drikke øl mer :-(
Og øl er jo fullstendig fæbjuless. Men jeg får jo desto mer tid til å lære meg å like rødvin. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Og på den nye jobben min jobber jeg sammen med en Lindsay Lohan kloning. Det er litt morsomt . Det var alt jeg husker just nu..
Caramba!