Finurlige Verden

tirsdag, september 13, 2005

Yppe du?

Jeg var og trente boksing i går og det er litt power. Kjempepower faktisk. Men er litt sjelven i armene i dag, så jeg har en noe snodig håndskrift. Men den er fremdeles bedre enn tannlegen sin så da ordner det seg vel ganske greit. I morgen begynner jeg på jobb kl 10.00. Hurra. Og det passer jo veldig bra siden det er konsert med Neperud i kveld. :-)
Tror kanskje jeg skulle bli litt flinkere til å oppdatere den fine bloggen min.
Bryllupet i helga var jo ganske fæbjuless og veldig bra arrangert. Eneste var den store gule bussen som skulle kjøre alle hjem som aldri kom. Så måtte alle ta taxi innover. Var trøtt når jeg kom hjem da..
Tenker jeg skal ringe lillesøster og høre om vi skal mekke middag sammen på søndag..
Og finne ut hvorfor jeg har fått en regning to ganger. Må ringe om den i morra...

Jupp!