Finurlige Verden

fredag, september 23, 2005

Fredagskveld..

Eller det har jo ikke blitt helt kvelden enda. Tror jeg skal ut en liten tur og snuse litt på byen i dag, og sjekke forholdet shot/vin, eventuelt vin/shot om du vil..
Hehe.. Nå fant jeg akkurat en radiokanal som spiller Iron Maiden. Sjelden kost på radioen, men det er en sånn kanal som ikke får opp hva den heter i displayet og de kanalene er gjerne litt mindre vg-liste slaver enn andre..
Tror kanskje jeg burde ha det som den alternative karrieren min nr14 eller hva jeg har komt til.. Lage Allis-Radioen hvor jeg selfølgelig er den ubestridet musikksjefen! Og musikkønsker godtas, men som ubestridt musikksjef har jeg jo selvfølgelig ubestridt veto-rett!! :-D Ville vært en fiiin radio!!
Burde egentlig rydde litt i de alternative karrierene mine, for jeg husker jo ikke alle. Husker profesjonell stalker, da. Og det er jo en bøsen karriere-vei. Hehe... Så hvis noen der ute vil at jeg skal forfølge noen for at de ikke har tid selv, så er det jo selvfølgelig bare å ta kontakt.
Jeg burde ha ringt Lille-Camilla i dag, gjøre det snart!! Håper hun har tenkt å svinge innom byen snart. Det pleier å forbedre verden når hun gjør det.

Jeg kjøpte nye sko i går! Juhu! Eller jeg fikk de av Storesøster til bursdagen. Ganske fin presang! :-D Ganske fornøyd med nye sko, selv om jeg blir gresselig høy. Men, men.. Jeg får kikke ned på folk da..
Og på fredag bærer det vestover til 90års dag. så i morgen må jeg ut og kjøpe bursdagsgave.

Hehe.. Tannlegen har også bestilt et datakurs med meg (knekk gjerne sammen i latter her), og det han vil jeg skal lære han er alt+tab for å veksle mellom programmer og makroer... Hehehe.. Men det er jo greit om, han setter av litt pasientfri tid. Det minner meg på at jeg må sette opp tid til lunsj en dag i slutten av oktober, sånn at adeccodamen kan komme å høre hvordan det går med oss.

Hmm... Tror jeg skal finn en Raga cd og plage naboene litt.
Tsjeriåu! (forskrekkelig sang!)