Finurlige Verden

fredag, september 30, 2005

Fiin (gammel) fredag!

Joda.. Har stått opp tidlig og traska til jobb i nye sko.. Det gjorde litt vondt, men det går jo over.. Jeg kjøpte nye sko i går med rosa elefanter på :-D Utrolig bra sko! Og jeg har fått lønn, betalt det jeg skal betale og har egentlig greit med penger igjen!! (Aiaiai, miraklenes tid er ikke forbi!) Skal treffe Urd i dag og det blir nok bra. Men må hjem å pakke før jeg skal fly til andre siden av landet og feire bursdag. Tror jeg blir kjempekoselig. Mye fordi da kan jeg treffe lille- og storesøster og noe likanes familie :-D

Etter bursdag skal jeg og M på konsert på folken, hvis vi finner ut hvordan vi skal gjøre det med billetter, kunne kanskje lure Cilie til å stikke innom og plukke opp to billetter.. (Det var jo litt lurt..)

Hadde lur middag-date med Camilla i går, vi lagde kylling i karrisaus og varm grønnsakssalat. Var i utgangspunktet litt skeptisk til den, men det var kjempe godt :-) Litt fornøyd!
Forsov meg i går, det var litt teit, men det ordna seg!

Fæbjulesse sjææsten min får tøfft kjæledyr. Det er litt morsomt.. Stor bøsen dino-robot :-D

2 Comments:

At 7:51 a.m., Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 12:40 p.m., Anonymous Anonym said...

Som ein del av denne likanes familien så stille eg meg undranes te kor i alle verdens dager man får kjypt sko me rosa elefanter på. Litt misunnelige å litt frustrert øve at gullskonå mine nå komme te å bleikna i forhold te dine rosa elefanter. Å gull ska faen meg ikkje bleikna!!! Gull e gull å alt så glimre e gull! Eg e gull, du e gull å verden e ganske gull for eg har levert eksamen å har bare igjen jobbing me framføringå. Farmor e gull for hu e tøffe å snart 90. Å ingenting av dette har blitt bleiga någe særligt... så kaffår e d sånn då? At gullskonå mine (mest sannsynligt, men ikkje nødvendigvis (for eg har jo ennå ikkje sitt elefantane dine)) blir litt bleige nå???
Eg trodde man konne stola på gullet... men me kan visst ikkje d. Off!! D e fælt når du blir gammale å den eine teorien itte den andre falle i grus.. Når du finne ud at mor faktisk hadde rett når hu sa at d e kje lurt å skilla øyenvippene me nål.. (JA!! Eg stakk meg på øya forje helg.. AOOO!!)Eller når du finne ud at alle rosa ting ikkje e fine.
Men eg nekte å gi opp teorien om at alt me glitter på e tøfft. D e derfor du kun finne glitterpenner i penalet mitt, å resten av høyskolen springe rondt me kjedelige blyanter å blå penner!! Gu så kjedeligt! Men heldigvis har eg hjerteteip å nylig gått te anskaffelse av ein hålemaskin så lage stjernehål!! Så eg dekorere heile klassens bøger me glitter, hjerter å stjernehål te någens store glede å te andres litt mindre glede! Men eg gjer meg aldri!!!! Her e d glitter te the bitter end!!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home