Finurlige Verden

onsdag, november 02, 2005

Marionettedukker og blå himmel!

Ao! Nå har eg nettopp electrecuta meg sjøl! Det gjorde vondt, å d va dridekkelt! (Det måtte rett og slett seis på dialekt, så dette blir et dialektinnlegg.) Det va akkorat så eg heilt ufrivillig trakk begge armene te meg... Det va skikkelig usj! Så nå blei eg plutseligt litt redde for alle de elektriske tingene.. Men pytt, det går jo over.. Sjøl om det krible og dirre i håndå som strømmen gjekk inn i ennå!
Ellers så e det en god god dag! Eg har vært å trent litt, der e blå himmel, me ska ha 6 pasienter i løpet av dagen og de komme fra kl 1300. I går va eg på cafè med Camilla, som trenge et kallenavn, siden der e to camillaer.. Den andre camillaen, lille-Camilla, ska eg treffa i dag. Men teater/fysio/skole- Camilla traff eg i går og det va superkoseligt! Det rocka brakkå så det holdt! Åsså gikk med ned langs Akers-elvå å såg på en lyd-og-lys-installasjon. Det va skikkelig fint! ..og litt magisk. Bøsent og tøfft rett og slett.
Ellers så nærme det seg flytting, og eg planlegge å bruga de to siste helgene i månen te å pakka å styra, åsså tenkte eg kanskje eg sko prøva å lokka Julie te å hjelpa meg litt, hu e så sabla gode te sånt.. Organisert og effektiv. Så kan eg spandera middag på na en dag, eller någe...
Jaja.. Nå ska eg gå å bytta te de fine jobbklenå mine og gjør klar te boring og prepping og sånn.
Word up!