Finurlige Verden

tirsdag, oktober 11, 2005

Hushaier!

..eller hvertfall leilighetseiere :-D
Juhu! Meg og fæbjulesse Marchus eier en leilighet i 3 etasje i Stolmakergata 15.
Vel og merke til verditakst. Ganske bøsent!
Men siden jeg våkna monstertidlig på mandagsmorgen (rundt kl 04) og hadde masse adrenalin i kroppen og aldri egentlig ble trøtt og kom meg litt sent i seng og skulle være på jobb til kl 07, så kommer jeg til å bli fullstendig lapskaushjerne sånn rundt lunsjtider!
Men hei, som nybakt huseier må en jo regne med litt svinn... :-D
Det blir flyttefest første helgen i desember om noen vil henge seg på. Øl, pizza og bæring :-)
*überfæbjulessehæppeningeevårriverdentøffasteforhendligssjææstenogaltpåenganglykkeiflengdans*

-tenk!

3 Comments:

At 8:44 p.m., Blogger Fred Ut said...

Lapskaushue er det beste potensielle skjellsordet jeg har sett i dag. De to andre på seierspallen var
(2) Trollstinkende fiskeslim og
(3) Ugleskit,

...begge fra siste nummer av
Alvefolket-Ulverytter, som for øvrig anbefales på det varmeste.

 
At 3:39 p.m., Anonymous Anonym said...

Gratulerer kjempemasse til deg også, Allis! Leiligheten ser knallfin ut!

Tonje

 
At 3:43 p.m., Anonymous Anonym said...

gratulerer med nytt krypinn! så over til noe mye mer viktig; historien om de rosa elefantene. jeg er litt nysgjerrig ser'u. kan du ikke skrive den her? hvis ikke tror jeg vi må ha et telefonmøte i den nærmeste fremtid...
anne

 

Legg inn en kommentar

<< Home