Finurlige Verden

mandag, oktober 31, 2005

Skien og korsetter...

Var i skien for å feire halloween hos Erik og Signe (og i denne enden av helga sier disse navnene meg noe :-D) Og det var et bra halloweenparty, de hadde brukt Petter som dekorør -> eller kanskje det egentlig heter noe annet, men dekorør hørtes tøft ut.
Og det var fullt av gresskar, sorte vegger, rødt lys og spindelvev. Det var for andledningen en bunsj djevler, mannen og kvinnen med ljåen, og litt ymse annet mindre hyggelige vesner.. Ja, og en blodig kniv..
Ellers så fikk vi også tatt turen innom Skeidar og plukket ut sofa og seng. Innom Expert og sett på komfyr, oppvaskmaskin, vaskemaskin og kjøleskap, så vi skulle vel være innafor, tror jeg..
Alt i alt en god helg. Men må springe å jobbe nå :-)

*glemte jo å nevne korsetter.. Så det må jeg jo få gjort eller så er jo overskriften misvisende og da kan jeg jo bli anklaget for misvisning, og det vil vi jo ikke. Så greia med korsett var bare at det var det jeg hadde på meg som vampyr/sucubus outfit. (Aner ikke om det skrives sånn, det var M som sa det, spør han) Og at konklusjonen var at jeg egentlig trenger et nytt korsett.. det var alt og overskriften er ikke lenger misvisende :-D

1 Comments:

At 7:41 a.m., Anonymous Anonym said...

Ja til mer Halloween, og ikke minst fler korsetter i hverdagen. Skal ikke se bort fra at vi tar dere opp på tilbudet til Marchus om Camden shopping til våren..... hvis han husket å nevne det for deg da ;)

Kjekt å tilslutt få hilst på deg !

 

Legg inn en kommentar

<< Home