Finurlige Verden

mandag, oktober 24, 2005

Jul og sånt.

I dag er det 2 måneder til julaften og siden lån og sånn begynne å forfall neste måned planlegger jeg julegaver til den store gullmedalje.. Eller prøver hvertfall. Har bestilt flybillett hjem, reiser bort lille julaften og tilbake den 29. Tror jeg er ganske passe dose familie :-)
Så blir det nok ut 2.juledag etter vorspiel hos Siri, som det pleier å være (siden videregående).
Skal bokse i dag, det frister ikke veldig akkurat nå, men det blir sikkert veldig bra etterpå. Og i morgen skal muligens jeg og M ut på skeidar for å teste sofa og seng og sånn..
Ellers så prøver jeg å få til å ta en kaffe med alle og det gar ganske dårlig... Men får satse på å få til hvertfall en.. Senere i dag eller før helga hvertfall må jeg saumfare skapet litt, og bli enig med meg selv om hva jeg skal finne på til halloween, skal jo være økonomisk for tiden.. Hehe.. Det funker med varierende hell..
Jaja.. Nå skal jeg finne et bra oppbevaringssted for interdentalbørster :-D