Finurlige Verden

onsdag, november 16, 2005

Snodige kalde verden..

Som faktisk har blitt kald igjen og jeg går rundt og fryser.. Tror jeg er i litt snodig humør for tiden og det kan gjerne bare dra tilbake dit det kom fra! Men det går seg vel til før eller senere. Skal drive med familiære saker til helgen med middag styr. Litt leit at lille-søss ikke blir med men, men.. Hun skal ut på tur og da funker det jo ikke. Vi var og så "in her shoes" i går og det var en særdeles gjennomført chick-flick.. Latter og grining..
Skal forhåpentligvis se Tim Burton's Corps Bride igjen på fredag. Fæbjulesse filmen :-D
Ellers så kommer både innflyttnings dag og jul hoppende mot meg og plutselig er det her.. Jeg må finne på en lur plass å gjemme vekk noen julegaver under flytting, kan jo ikke risikere at noen finner ut hva de skal få.. Men kommer sikkert på noe lurt. Oo.. Kom på en ting, må sjekke om det er mulig å få tak i noen cd-er på nett..

Litt trøtt og i alene humør i dag, og siden det blir en relativt kort pasient-dag så funker det ganske bra. Har planer om å lage skikkelig middag i dag og kanskje ta oppvasken (i hvertfall deler av den, hehe) Må huske å kjøpe zalo på veien hjem. Men før det skal jeg jo "til pers" og kanskje få med meg bildebeviser hjem, wohoo!

Hupp :-)

1 Comments:

At 1:07 p.m., Anonymous Anonym said...

Svartingarna - Det er fin gruppe det! :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home