Finurlige Verden

søndag, desember 25, 2005

Bøsen-gründer-sjef!

Det er planen! Jeg skal bli gründer. Jeg må jo gjøre noe, siden jeg ikke triver så overvettes med det jeg gjør nå, så nå tester jeg litt alternative planer :-)
Har et par knallbra idèer og en god økonomi-venninne og vi har lagd selskap og trenger vel bare en investor og et par proto-typer av idèene, så blir vi gründer-millionærer! (E 'kje dette en god plan, så vett 'kje eg!!)
Ja... jeg skal skrive noen jobbsøknader i løpet av romjula og da, siden den gode planen sikkert tar litt tid og jeg trenger litt lønn i mellomtiden :-)
Ellers så var det jo julaften i går og det var koselig og sånt.. Fikk nyttige og unyttige ting, stort sett veldig bra gaver :-)
Bl.a. en do-bok fra lille-søss som mener at mangel på do-bøker er sannsynligvis den eneste grunnen til at verdensproblemer ennå eksisterer... for hvor mange ganger har vi ikke løst verdensproblemer i fylla? Hadde jo vært bra å husket dem dagen etterpå.. Og; sitat "Det e jo kje akkså folk har någe bedre å gjør når de e på do!"
Har forresten akkurat kjøpt domene-navn te det bøsna firmaet vårt! Hihi :-D
Javell! God jul! Forsiktig med ustekt kakedeig! :-P

1 Comments:

At 1:27 a.m., Anonymous Anonym said...

Merry christmas and a happy new year: - Shaun, scots guy u met in antwerp :P

add me on msn: me@shaunsblog.us

 

Legg inn en kommentar

<< Home