Finurlige Verden

tirsdag, november 22, 2005

Alle de fine dagene..

Meg og M fikk ordna de siste julegavene i går, mangle kun litt på gaven te Far. Og det e jo sabla greit med det som e gjort, men det føre jo te litt plunder når me ska flytta, for då må eg pakka ned diverse gaver sånn at ingen uvedkomne sko dumpa te å se de, midt i snill-flytte-hjelp-æxsjen. Åsså må eg pakka inn bursdagsgaven te M før flytting, for han vil jo nødvendigvis få med seg utpakningen og sånn.. Men det e jo ganske overkommelige problemer. :-)
Traff lillesøster i går for å gi fra meg liten før-juls-donasjon fra mor..

Ellers så gikk heile legge-seg-til-fornuftig-tid-planen min fullstendig i vasken. Blei sittande og diskutera med samboen om utagerende fortid og sånn og greier og greier... Eller noe... Tror egentlig isje at me kom fram te noe.. Men at det må opp i dagen at Porche e en bil som bare ekle mennesker eie (alle eg vett om så eie/har eid Porche e vemmlige). Men det kan te nød godtas under formildene omstendigheter, konkluderte me med i går..

Har en plan om å treffa Pernille itte jobb i dag for en kaffi og før eller itte det, så burde eg ha fått tak i noe eg kan gå i på julebord-tingen eg ska på på fredag...

Lite nytt utenom. Kanskje ringa Onkel og hørra omeg isje ska ta med søskenbarnå mine på kino og se Narnia-filmen i romjulå.. God plan.. Hehe :-)

Gojol! ¤<<<