Finurlige Verden

tirsdag, desember 20, 2005

Kantonesisk og andre juletradisjoner..

Hehe.. Jeg og Marchus så Shaolin Soccer i går (tror det var det filmen het..) og oversatte vilkårlig.. Vi er kjempegode kina-tolker! Hihi :-P
Ellers så har vi kommet i orden, har tilogmed fått sortert store deler av tegneseriene, mangler bare en bokhylle eller to til... Eg må ut en tur på ikea igjen :-) Ikea e jo bra!
Er på jobb nå og er snørrete så det holder. Har bestilt billetter til Narnia i Stavanger, sammen med to søskenbarn(kusiner) på 11 og 13 år.. Blir sabla kjekt!
Hadde en bøsen helg, var litt ute på fredagen, såg 'Hurra for Andersen', på lørdagen ble det Buzz til langt på natt. Ganske morsomt spill, hvertfall når jeg kicka ass på den aller siste runden, selv om jeg var stuptrøtt, og satt og lo litt lett hysterisk.. Sikkert koselig selskap da, tenker jeg. Hihi :-P
Søndag var vi bare hjemme, så Cry-Baby og Nightmare before Christmas. Fin dag, gode filmer!!
:-)

Drar hjem på fredag!

God Jul allihopa!! :-D

4 Comments:

At 12:52 p.m., Anonymous Anonym said...

Gidda...

 
At 12:54 p.m., Anonymous Anonym said...

Jag er svensk. Jag liker inte jul. Jag liker ost och bullar. Hva liker du?

 
At 1:01 p.m., Anonymous Anonym said...

Nei, jag vet inte. Jag er nok inte svensk after all. Jag er englesh man.

But for christmass jag would like ost och bullar. Gje mej det. Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

 
At 1:02 p.m., Anonymous Anonym said...

Jævla nordbaggar.

 

Legg inn en kommentar

<< Home