Finurlige Verden

onsdag, januar 18, 2006

Dioder, komponenter, prosenter og bondekollektiv på landet!

He! Jeg trenger ikke skrive mer. Jeg har oppsummert alt i overskriften! Bortsett fra peakoil og energimangelkonsekvenser og når dette kommer til å inntreffe. Det flyr mange interessante teorier rundt om og de fleste inneholder mer eller mindre sannsynlige fremtidsvisjoner og mest sannsynlig en større dæsj sannhet enn det jeg egentlig tror. . Litt spennende og litt paranoia-skapende.. Men mennesker er jo tilpassningsdyktige dyr... *krysser fingrene og håper på det beste*
-skjønt, "det beste" er vel et relativt uttrykk.

Ellers så skulle jeg gjerne ha funnet igjen en hippie og en islending. *lete*

I går var det rødvin på mono. Rødvin funker på mono, selv om jeg må stoppe den automatiske "en øl!" og tenke meg om for å kunne uttrykke at det er rødvin jeg skal ha.. Men etter at jeg har tenkt ferdig så funker det som bare (...) =(valgfritt ord)
Gründermillionene er vel kanskje ikke like om hjørnet men jeg har stor tro på at de ikke er så alt for langt borte.. Mye spennende prosjekter og idèer sviver rundt, i og gjennom hodet mitt. Eg lige det!

Riga var bra. Kaldt og med sinnsykt mye skobutikker!
Koset meg i fleng!

Må gå og jobbe litt.

-TidvisAngst-TidvisLykke-