Finurlige Verden

mandag, januar 23, 2006

Arg. Angst. Og salmiak!

Jeg sitter på jobb og begynte på et innlegg, hvor jeg skriver at jeg sitter på jobb og at det ikke er veldig spennende.. Så komme den fule tannlegen og glor.. Og jeg får jo angst. Og noia.. Men det begynner å legge seg nå.. Håper bare han er litt skev i hornhinnene eller noe..

Uansett.. På fredagen begynte vi med et bisniss-meeting ispedd store doser Idol, Nytt på nytt og rødvin. Kanskje ikke veldig effektivt, men møte fortsettes i dag. På lørdagen dro jeg og M til Skien for å feire Tonje og Thomas sin bursdag. Det var kjempekoselig, masse mennesker, mye vin mer alkohol og en bøsen bartender. Alle vet at det har vært en bra fest når du finner rester av saltstenger på topplokket til kjæresten dagen etterpå :-p

Søndag dro vi hjem igjen og jeg dro på cafè og M på konsert.

Må jobbe.

!!