Finurlige Verden

tirsdag, februar 21, 2006

Ny jobb og pjuk..

Jeg begynte på ny jobb kl 0800 på mandag morgen og dette var jo spennende og ganske skummelt og gøy. Er litt snål i formen men overser dette ganska glatt frem til lunsj hvor jeg, på vei til butikken for å kjøpe lunsj, rett og slett pjuker rett utenfor bygget.. Hurra.. Pjuker et par ganger til slenger på et par sekunder med ubevissthet før jeg kaster inn håndkleet og drar hjem. Har også tilbrakt hele dagen i dag i sengen/sofaen..
Teit.
Dette her må jo pr definisjon være den teiteste måten som finns å begynne en ny jobb på.. Men jeg får gå på jobb i morgen og fortrylle di eller noe.. :-/ Bæsjeteit!

Ellers så var helga koselig og interessant. Var ute sammen med folk fra jobben til Marchus på fredagen, der jeg ble introdusert til den fantastiske drikken sjokolade med contreu (eller kossen det skrives) oppi.. `Namme. Så nachspiel hos oss, og tidlig opp for å shoppe sammen med Mor og søstre. Gøy! Har masse nytt fint i skapet *glise* Lørdagkveld var jeg, Mor og lillesøss her og så film. koselig. Så tidlig opp for å følge mor til toget.

Nå skal jeg bare raskt kikke i skapene og se om jeg kan finne ut hvor i all verden jeg har plassert de fine tannteknikertingene mine fra skolen. For et eller annet sted må de jo være.. Burde sove snart!

Nattinatt

(Og kryss fingre for jobbe-tingen!)

1 Comments:

At 3:40 p.m., Anonymous Anonym said...

Jeg er beæret over indirekte å bli nevnt i bloggen din. Cointreu med sjokolade min favoritt blandt varmdrikker. Ekstra bra er den med krem oppi, ett par marshmallows og to sugerør. For de som synes Cointreu er dyrt kan man bruke en hvit curacao (Cointreu er bare en av mange slike).

Takk også for hyggelig passiar både på Elm og hjemme hos dere, jeg skjønner mer og mer hva Marchus mener når han sier "min bedre halvdel".

 

Legg inn en kommentar

<< Home