Finurlige Verden

tirsdag, mai 02, 2006

Vovi eror fofororlolovovetot!
Siden Marchus koder, så vil jeg og! Selv om min kode knapt kan kalles kode og egentlig har navnet røverspråk.
Det var hvertfall en bra ting! Og er fortsatt en god ting, om en litt skummelt, men nå begynne nyheten og komme ut. Jeg sendte en sms til Far, og fikk tilbake "trykka du på de rette knappane nå?" Hehehe..
Så neste år litt lengre utpå året enn nå så skjer det vel noe..

Og.. Vi var og kikka på ringer i dag og ja, jeg er ganske jentete, så det ligger vel i genene og like sånt..

Og utover dette så kommer jeg ikke på noe som helst vettugt å si :)
Nå truer Marchus med å legge eggeskall i tomatsuppa mi, må gå.. :p

Yeahy

5 Comments:

At 8:27 p.m., Anonymous Anonym said...

Gratulerer kjempemye fra oss! Thomas hilser og sier at han gratulerte i den forrige posten, bare for å være først!

Tonje

 
At 7:40 a.m., Anonymous Anonym said...

Gratulerer så mye med forlovelsen, og for en fin dag å gjøre det på...

Erik, som hadde bursdag i går :)

 
At 3:16 p.m., Anonymous Anonym said...

Eg ska få ein svoger! D har eg kje hatt før, så eg sette pris på at du tilføre livet mitt någe nytt å spennanes siden d seies at me ska prøva någe nytt kver dag. Å her har me jo dekka inn flerre dager.. Den eine dagen fekk eg ein kommanes svoger, ein aen dag får eg ein svoger, i tillegg te ei gifte syster, så då har me vel dekka dagen itte der åg. Åsså må eg jo prøva mange kjoler på veien, å eg trenge jo kje prøva alle på ein dag, så der har me jo åg dekka kvoten for jaffall fira-fem-seks dager. Minst! Så takk for at du gjør livet mitt enklare, å någe aent å fundera på enn den kommanes matteeksamen i mårå, så blir den dagens nye ting, for eg har jo aldri hatt den matteeksamen der før.. Aldri har eg strøge på ein matteeksamen eller hvilken som helst eksamen før heller, så mest sannsynlig klareg å dekka inn d åg i løpet av ein tri ugers tid itte denne nye matteeksamenen. Flinkt!! Så d har ingenting å gjør me at eg ikkje e så flinke i matte eller ikkje har tatt meg tiå te å øva så veldigt. D e rett å slett bare for at eg må jo ha någe nytt å prøva den dagen åg! Men sånn alligavel... GRATULERER=) Eg lige at systerå mi ska gifta seg! Åsså må eg jo sei takk te Marchus åg, for han e jo ikkje lide medskyldige i at eg får dekka inn opp te et par uger me nye ting å prøva! Nei, nå e d 2.gradsligninger på gang her.. tudelu :D

 
At 5:07 p.m., Anonymous Anonym said...

Gratulerer!
Kjempeflotte nyheter:)

Og slike må dere ha i bryllupet:
http://mdn.mainichi-msn.co.jp/national/news/20060429p2a00m0na032000c.html

 
At 5:09 p.m., Anonymous Anonym said...

http://mdn.mainichi-msn.co.jp/national/news/
20060429p2a00m0na032000c.html


hele linken kom ikke med...

 

Legg inn en kommentar

<< Home