Finurlige Verden

torsdag, april 20, 2006

Vårenergi?!

Hupp! For tiden har jeg veldig mye energi, dette er jo egentlig bare fint og kan gjerne fortsette. Det er litt tøfft å være en dæsj boblende..
I dag har jeg truffet lille-søss for en kaffe og det var koselig. Hun fortalte om turen til Praha som hun hadde i påsken og hvordan en prøver å få legebehandling i et land hvor ingen som ikke jobber i butikk snakker engelsk.. Morsomt..
I går var jeg veldig flink og trent boxing. Jeg kicka ass! Sånn mest i overført betydning, siden jeg slett ikke driver med kickboksing. Men bra trening! Ble nesten litt inspirert. Stas!
I morgen kommer plutselig lille-Milla hjem igjen fra New Zealand.. Blir kjempemoro å prate med den tutta igjen. Hun har vel utfordret en hel haug av grenser siden sist, det er det hun pleier å gjøre..
Ellers så skal jeg ta en kaffe med Cam fra skolen først, også skal jeg og Marchus på kino og se slipp jimmy fri. Blir knallbra!
I dag var jeg og fæbjulesse kjæresten min ute og ikke brukte penger, og spiste ute. (Det er økonomisk og næringsvett) Det var kjempekos.

Har også store planer om å anskaffe en apache-sykkel som jeg skal lakkere i gull! Og ha frynser på styret. Det blir SÅÅÅÅÅ tøft! Blir knall! Oooh, så bra! Må bare finne noen som har en bra apachesykkel til salgs. Hyl ut om noen vet om en..
Buzzcoks-konsert til mandagen.

Nå skal jeg snart gå og legge den nokså støle kroppen min.
Hepp!