Finurlige Verden

mandag, april 24, 2006

Jeg vil være rik!

Ikke fordi jeg tror de rike har det bedre. Bare enklere. Som nå. Nå står det 12 kroner på kontoen min og jeg får lønn på fredag. Dette er ikke et forferdelig stort problem, egentlig, det hadde bare vært særdeles mye enklere om det alltid hadde vært penger tilgjengelig, sånn litt, hvertfall.

På fredagen spilte vi innebandy på jobb, og jeg hadde masse energi og grise-spilte og lagde sikkert blåmerker på alle. Det var litt morsomt! Hoho :-p
På fredag var jeg og fæbjulesse kjæresten var på kino og så Slipp Jimmy fri. Utrolig bra film. Den var ganske smashing rett og slett, men skal ikke utdype det videre siden jeg regner med at de som leser her inne kommer til å gå og se den..
Nå prøver jeg veldig å logge meg inn på lanekassen.no for å smiske litt med dem, men får jeg det til? Nei! Jeg har visst på et eller annet vis klart å bruke for mange forsøk på å logge inn og skal prøve igjen senere, men det later til at lanekassen.no har en litt annen forståelse av hva senere er, enn det jeg har.

Skulle egentlig på buzzcocks konsert i dag, men helga var rett og slett for hard, jeg trenger en tidlig kveld med tilhørende skjønnhetssøvn. Er ikke så dreven på fyll og fanteri som det jeg en gang var, gitt.. Hehe..

Tror det var alt jeg hadde å komme med for denne gangen, men jeg er ganske trøtt, og hjernen min fungerer knapt, så jeg har sikkert glemt ut et eller annet.
Kommer eventuelt tilbake med mer! :-)

-A-

1 Comments:

At 7:07 p.m., Blogger Fred Ut said...

Kan eg få være den første til å graddulera her!

 

Legg inn en kommentar

<< Home