Finurlige Verden

fredag, november 23, 2007

Syga å sånt..

Meg og Marchus e syge. Stakars oss! Men det går over..
Hmm, tror kanskje at syge-vakuum i skallen når en ska blogga funke utrolig dårlig. Nå har eg skrivd og tatt vekk igjen jaffal tri-fira setninger.. Så litt dårlig dag å komma sterkt tebage på. Men pytt! Min blogg. Eg kan jo blogga så mye drid eg bare orke!! Og strengt tatt så trenge det ikkje ein gang ver særlig sammenhengane. Hehe..

I dag har eg tenkt å finn ut når overgangen mellom andre og tredje trimester e. For det må me jo vida.. Eg lure jaffal...
Åsså har eg begynt på preggis yoga. Det e ganske digg. Det e masse sånn pust og slapp av ting og litt tøy og bøy og pittepittelitt styrke.. Grei fordeling, syns eg. :-)
Om litt må eg gå opp te legen for å henta sygemelding for i går og i dag, og då ska eg kjøba is i butikken på vei hjem. Alle vett jo at is e det besta å spisa om du har vondt i halsen! :-)
Så det blir jaffal en rolige fredag på oss her i huset. Ikkje at fredagene pleie å rokka brakkå sånn vilt og uhemma, med preggisting og sånt på gang... Ja, kom eg i mål med den ranten eller roda eg det bare te for meg sjøl.. ? 
Hmmm... Egentlig har eg lyst te å se film, men eg vett ikkje heilt ka film det sko vært.. Kanskje Highlander 2?
Nei, nå blir det bare vas. Får ta det en aen gang :-))