Finurlige Verden

torsdag, mars 08, 2007

Fremtidståke, økonomiske prioriteringer og vår!

Jess, oppdatere som bare det herane.
Jeg har vært rimelig uøkonomisk i dag, har handla musikk og i går handla eg tegneserier i tegneserie sjappå :-)
Handla god tullete hæppi-stæppi musikk, og siden M e på konsert på Betong akkurat nå, så har jeg litt hjemme-alene-fest her helt for meg selv. Har fått to reisebrev på mail her akkurat nå, lite misunnelig! Fra peru og india! Varme fine langtvekkistan med nydelige øde strender :-D Nais!

Ellers så tror jeg at jeg springer veldig rundt meg selv om dagen. Kommer ingen vei og blir ikke noe klokere, noe som er ganske plagsomt, så må nok ta meg i nakken som mor ville ha sagt og få gjort litt med jobbsituasjon og sånt, så slipper jeg i det minste å bruke massevis av energi på å labbe rundt og bare lure! Så det og få gjort ren leiligheten er de to store planene for helga, og bli litt full :-)

Prøve å oppdatere litt snart igjen, men nå skal jeg lese Fantomet og høre mer musikk, også snart legge meg :-D