Finurlige Verden

mandag, oktober 16, 2006

Høsten..

Crap! Tingene jeg satt og skrev kom ikke inn! Som om de var for unge og ble nekta adgang av en ekkel bole-vakt uten nakke! Hmpf! Frekt. Så nå skriver jeg nye ting som overhodet ikke henger sammen med overskriften. Men det finnes få lover på at overskriften ikke skal være misvisende, så lenge det er blogging og ikke reklame og sånt det er snakk om.. Hmm..

Hatt besøk av svigers i helga, veldig koselig. Var ute og spiste nyyydelig middag på kjøkken og bar på lørdagen og det anbefales og gå å få seg middag der! Fantastisk indrefilet! (jada, mat er jo utrolig viktig.. Spesielt god mat!!)

I dag kom det en stole-mann på jobb med to stoler som vi skal få prøve og det er jo stas bortsett fra at lille-ulv ble podde-SUR og surmula hele tiden mens stol-mannen var der og presterte og si "jeg skal ikke ha ny stol, liker den jeg har, jeg skal spare penger jeg! (Men lamper til 9000 kr stk skal de ha og det tilogmed over steder hvor det ikke en gang er pult og det ikke sitter noen!?!)
Ja, nei nye gode ergonomiske stoler, det er tåpelig det!
For et niptwitt av et menneske!
Men han om det.

Har printa ut sånne erklæringer som vi må ha for å få lov til å gifte oss. Stor ståhei, men gøy er det jo :-)

Og i det øyeblikk det skjer noe spennede så lover jeg å rapportere, på en måte.. :-D