Finurlige Verden

onsdag, oktober 11, 2006

Slemme jenter må ha ris!

Dette var en fin sang jeg fant inne på youtube.com. Søk på "mjoff". Fantastisk morsomt! Men sånn utenom så lover jeg å gjøre en liten innsats på å oppdater sida mi litt oftere. Teorien er at når vi ikke har tv så har jeg jo plenty tid til å gjøre det og glemmer det vel ikke like lett, siden jeg de to siste tv-løse ukene har vært mye mer på nett enn ellers. Må liksom en liten innsats til når jeg ikke sitter foran skjerm på jobb..
Ja, på jobb er det for tiden veldig travelt og det er egentlig veldig greit, da går dagene ganske fort.
Ja, ap(p)ropo (skal det være en eller to p-er?) teorier. Det er ikke alltid teoriene fungerer i praksis og noenganger er det et mer smertefullt tilbakeslag enn ellers.. Hehe... Hadde en teori om at med høye hæler går en hjem før en blir dritings pga vondt i beina. Men nei, tilstrekkelig tilgang på stoler til en hver tid gjennom kvelden slo bena brutalt vekk under denne teorien. MEn så har jeg jo kanskje lært noe.. Øhh.. Ja!

I går var jeg og M og fant bryllupslokaler. Blir i Oslo. Og vi fant sted som oppfylte tre store kriterier; kan ta med egen mat og alkohol, og ingen stengetid!! Wuhuu! Kan feste til søndagskvelden (nesten) om vi vil.. Hehe.. Ganske gull!
Nå driver odet imtt og prøver å forstå og finne ut hvordan vi skal få ordnet resten. MEn er jo ihvertfall i gang med planlegging. Syns vi er litt flinkis! :-D
Ja.. Drittrøtt, og siden jeg har (ganske) dyrt og hellig lovet å oppdatere oftere, så går jeg og køyer sånn øyestraks, sånn at jeg orker tur til Ikea i morgen! :-)

1 Comments:

At 11:24 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei, er det mulig å få vite hvilke lokaler dere fant som tilfredsstilte deres 3 kriterier. Hilsen bryllupsplanlegger.

 

Legg inn en kommentar

<< Home