Finurlige Verden

mandag, november 20, 2006

Blå-mandager og sånt..

Ja, helga forsvant ganske kjapt, som den jo gjerne gjør. Vi har sett sesong 1 av Gilmore Girls, men det vet vel de fleste fra bloggen til M.
Har funnet ut at jeg må tvangstrene litt i dag, har bare latt være i det siste.. Burde egentlig trene sammen med noen, det blir så mye vanskeligere å la være da..

Ellers så er jeg veldig inne i en litt intens leseperiode, og er litt fornøyd med det. Leste Dr. Jekyll og Mr. Hyde for et par uker siden og den har jeg ikke lest før, bare sett diverse versjoner i div filmer og serier. Så det var ganske kult å lese historien. Ellers så leste jeg Harry Potter and the Order of the Phoenix (nr.5) forrige uke og jeg kan ikke for det, Harry Potter rocker brakka.
Men så har jeg også funnet ut enda litt flere bøker av alle de jeg skulle hatt tak i og lest.. De blir jo bare flere og flere..

Har egentlig veldig lite spennede og tilføye verden i dag, gitt. Begynner å bli travelt på jobb igjen og det er veldig bra, for da går dagene litt fortere.
Kommer tilbake når hjernen sviver litt mer knirkefritt :-)

-A-

1 Comments:

At 12:24 p.m., Anonymous Anonym said...

Hvis du er på jakt etter bøker som er billige så gå inn på www.bokhuset.no bruktbok sjappe på entt som har masse rart og fint. Ja å så er det jo bare å komme opp til oss å kikke litt i hyllene, vi har dobbelt lag med bøker i bokhyllene nå. Maler omtrent som katta når den får tunfisk av å tenke på det :)
Trening derimot er det dårligere med...kan man bestille personlig trener på postordre tro?

 

Legg inn en kommentar

<< Home