Finurlige Verden

fredag, juni 22, 2007

Det var en gang for lenge, lenge siden..

..at jeg la inn forrige blogger-innlegg..
Men for ørtende gang så prøver jeg på ny å få inn en noe bedre bloggerutine!
Skal ha for innsatsen da. Akkurat nå sitter jeg på jobb og innimellom så prøver jeg å drive litt enkel research. Jeg har blant annet funnet ut at neste torsdag så er det et åpent møte om utbyggning av torg og møteplasser på bl.a. Grünerløkka. Men da min tiltro til plan- og bygningsetaten er ganske god når det kommer til torg og møteplasser, så kommer jeg ikke til å møte opp.Jeg har også prøvd å søke opp et album og en låt av en artist, og det ble mye lettere når jeg fant ut at kilden på låt-navnet må ha vært noe forvirret.. Men pytt.. Albumet var EP utgitt 1977, så det må nok seriøst mye detektivarbeid til for å få tak i den, ja..

Ellers så har vi huset fillete (ikke egentlig, men det høres litt sånt ut, på en måte..) sirkusartister noen dager litt sånn randomly de siste par ukene, og det er jo veldig hyggelig om en noe over-energisk.. Hehe..

Og i dag er det jo fiiine fredagen og jeg har egentlig en avtale om å nyte medbrakt iskaffe på en lånt veranda, men været er jo særs lite verandavennlig, hvertfall akkurat nå... Så det blir vel en kontinuerlig vurdering, tenker jeg.

Og hvis noen lurer så kommer Harry Potter an tha deathly hallows ut den 21.juli. I min iver så leste jeg da 21.juni og har da altså opplevd STOR skuffelse de siste 24 timene :-/ Men da får jeg satse på film nr. 5 først og boka etterpå..

Til neste gang!

1 Comments:

At 1:44 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei min kone.

Håper du får en fin fredag selv om det regner. Jeg skal spille oppblåsbar bovling i regnet. Gleder meg.

Klem

 

Legg inn en kommentar

<< Home