Finurlige Verden

søndag, mars 11, 2007

Nyvinning og oppdatering

Akkurat nå, så er verdenen min lagt litt opp som om at jeg ikke har armer og bein, men krampe i det ene øret, og da suller hodet mitt rundt og rundt, og prøver og prøver, men kommer egentlig ikke av flekken.
Og dette er ganske frustrerende, men vanskelig å bli kvitt eller 
få ordnings på sånn over natten.
 Så da prøver jeg å finne på noen gjennomtenkte og langsiktige grep og løsninger.
Så får vi se hvordan det hele ender. Kryss fingrene!!!

Ellers så er jeg dritlei vinter og snø og kulde og synes at våren bør storme inn og ta affære!
Så det jeg egentlig skulle gjort akkurat nå, her jeg sitter er å skrive jobbsøknader,
men fant ut at jeg måtte oppdatere littegranne her først :-)
Så nå når jeg har gjort det burde jeg kanskje vende oppmerksomheten mot seriøse ting og sånt..

-A-