Finurlige Verden

mandag, juni 25, 2007

Ferie!

Det er herved bekreftet at både jeg, søss1 og søss2 har ordna oss ferie samtidig, så da skal vi, sammen med na mor og selvfølgelig min nevø, til syden. Og jada, syden som i 80-tallet syden. Men tror nok at det blir både bra og koselig.
Ellers så har det vært en travel mandag på jobb, men det fine med det er jo at mandagen går jo fort over :-)
Fredagen shoppa jeg effektivt i en halvtime også traff jeg Julie for kaffe og leilighetsvisning, og etter det tok jeg egentlig bare en tidlig kveld. Lørdag var tiltenk shopping (ja, jeg har fått skatte penger! :-D) men det regna så fælt at jeg gadd ikke.. Og på kvelden var det familieselskap til ære for brudeparet som giftet seg bittelille julaften.. Det var ganske sivilisert og veldig hyggelig..
Jeg fikk brukt nye sko og ny veske, så jeg var egentlig strålende fornøyd!

Utover dette har jeg ingenting fornuftig å meddele..
Bortsett fra at jeg muligens skal prøve å shoppe littegranne i dag.. Mwhahaha ;-P

-A-